Lade App herunter

ÜBERSETZER
online translator

ÜBERSETZUNG VON W LEWO

Erfahre, wie die Übersetzung von w lewo auf 25 Sprachen mit unserem mehrsprachigen Übersetzer Polnisch lautet.
Die Übersetzungen von w lewo auf andere Sprachen, die in diesem Bereich vorgestellt werden, sind zustande gekommen durch automatische statistische Übersetzung, wobei die Basiseinheit der Übersetzung das Wort «w lewo» in Polnisch ist.

Übersetzer Deutsch - Chinesisch

Übersetzer Deutsch - Norwegisch

venstre
5 Millionen Sprecher

Tendenzen beim Gebrauch von w lewo

TENDENZEN

TENDENZEN BEIM GEBRAUCH DES BEGRIFFES «W LEWO»

100%
Auf der vorherigen Grafik wird die Häufigkeit der Nutzung des Begriffs «w lewo» in den verschiedenen Ländern angezeigt.

Zitate, Bibliographie und Aktuelles übe w lewo auf Polnisch

BEISPIELE

10 BÜCHER, DIE MIT «W LEWO» IM ZUSAMMENHANG STEHEN

Entdecke den Gebrauch von w lewo in der folgenden bibliographischen Auswahl. Bücher, die mit w lewo im Zusammenhang stehen und kurze Auszüge derselben, um seinen Gebrauch in der Literatur kontextbezogen darzustellen.
Słownik heraldyczny dla pomocy w poszukiwaniach archeologicznych
mem pół jelenia w prawo. Bydant 1783. Głowy dzikowe trzy ucięte (2 i 1) nad koroną dwa skrzydła, między niemi pawi ogon, a na nim takaż głowa dzika. Ferber. * Głowy jelenie dwie w lewo, jedna nad drugą, II Iew stojący w prawo opierający ...
Stanisław Krzyżanowski, 1870
Podręcznik kierowcy B - Strona 96
Znaczenie poszczególnych znaków ostrzegawczych jest następujące: Znak „Niebezpieczny zakręt w pra- wo” – ostrzega o zbliżaniu się do nie- bezpiecznego zakrętu w prawo. 168 Znak „Niebezpieczny zakręt w lewo” – ostrzega o zbliżaniu ...
Henryk Próchniewicz, 2004
Roztocze. Przewodnik - Strona 159
Droga skręca w prawo, niebawem skręt w ścieżkę w lewo na górkę, za nią przekraczamy bagienko. Dalej prostopadły dukt, tu w lewo. Nieopodal przystanek 1 — Las sosnowyzdomieszką brzozy. Docieramy do szlaku pieszego zielonego i ...
Artur Pawłowski, 2011
Beskid Śląski: przewodnik - Strona 207
wąską ścieżkę w lewo, którą dochodzimy do płaskiego i okrągłego jak koło młyńskie kamienia. [1.15 ↑3.20] Bunkier partyzancki w Diablim Młynie (ok. 570 m). Osobne znaki wiodą w lewo w górę i po 3 min doprowadzają do kotlinki w ...
Mirosław J. Barański, 2007
Kierowca doskonaly C D: - Strona 371
2. Jaką pozycję należy zająć przed skrętem w lewo na jezdni dwukierunkowej? 3. Jaką pozycję należy zająć przed skrętem w lewo na jezdni jednokierunkowej? 4. Kiedy dozwolone jest wjeżdżanie na pas zarezerwowany dla określonej grupy ...
wg. Henryk Prochniewicz, ‎Krzysztof Wójcik, 2017
Beskid Myślenicki: przewodnik - Strona 218
przewodnik Dariusz Dyląg. mienia i skręcając w lewo docieramy na malowniczą polanę, którą w dół (na skrzyżowaniu dróg w prawo, na pd.-wsch.). Za zagajnikiem wychodzimy na pola nad Kobielnikiem (zagroda). Roztacza się stąd widok na ...
Dariusz Dyląg, 2005
Niewinny
Mieszkanie numer 201 znajdowało się po lewej stronie, to drugie po prawej. Strzelec z tyłu budynku mógł przejść na lewą albo na prawą stronę, zabezpieczając tył i jeden szczyt. Więc w prawo czy w lewo? Prowadzący będzie strzelcowi ...
David Baldacci, 2014
KODEKS DROGOWY. Komentarz z orzecznictwem NSA, SN i TK: CZĘŚĆ II. ...
C-3 nakaz jazdy W lewo przed znakiem (rys. 165) * C-4 nakaz jazdy W lewo za znakiem (rys. 166), * C-5 nakaz jazdy prosto (rys. 167). Rys. 165 Nakaz jazdy w lewo Rys. 166 Nakaz jazdy w lewo Rys. 167 Nakaz jazdy przed znakiem C-3 za ...
Stanisław Soboń, 2016
Pijany zagajnik - Strona 59
stał znak drogowy. Był nakaz jazdy w lewo, ale to, co wisiało pod nim, spowodowało, że Emilian nie włączył jedynki, gdy światło zmieniło się na zielone. Kierowca z tyłu miał włączony lewy kierunkowskaz i trąbił, ale zasłużony kontroler jakości ...
Niżej Podpisany, 2007
Kodeks drogowy z komentarzem. Część II. Znaki i sygnały drogowe
1 65), C-4 nakaz jazdy w lewo za znakiem (rys. 1 66), C-5 nakaz jazdy prosto (rys. 167). Rys. 165 Nakaz jazdy w lewo przed znakiem. C-3 Poniższe 3 znaki stanowią połączenie znaku nakazującego jazdę prosto przez skrzyżowanie oraz ...
Stanisław Soboń, 2009

10 NACHRICHTEN, IN DENEN DER BEGRIFF «W LEWO» VORKOMMT

Erfahre, worüber man in den einheimischen und internationalen Medien spricht und wie der Begriff w lewo im Kontext der folgenden Nachrichten gebraucht wird.
Jaka będzie PO? Zamordyzm, kompromis, czy w lewo zwrot?
W Platformie rozpoczęła się krwawa walka o przywództwo. Najpoważniejszych kandydatów do przejęcia władzy w partii jest troje: Grzegorz Schetyna, Tomasz ... «Wprost 24, Nov 15»
Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Rozdział 7: Nie wychodź ze światła
Kieruj się w lewo i zeskocz przez dziurę, następnie idź przed siebie przez rumowisko. Skręć w prawo, potem na lewo przez kuchnię - po lewej stronie jest ... «eurogamer.pl, Nov 15»
Ustawili sygnalizator do skrętu w lewo ze strzałką w prawo
Olsztyńscy drogowcy ponownie zaskakują. Po tym jak zawiesili tablicę z informacją jak jechać w stronę „Grudziąca”, zaliczyli kolejną wpadkę. Ustawili ... «ExpressElblag.pl, Nov 15»
Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Rozdział 4: Zaciekły pościg
Biegnij na wprost, a w miejscu gdzie stoi Sully skręć w lewo, przeciskając się w wąskiej szparze między blokami. Obejrzyj krótki filmik. Od razu skręć w ślepą ... «eurogamer.pl, Okt 15»
Randkowanie w internecie: Zdjęcie w Lewo, Zdjęcie w Prawo
Anna z internetowym randkowaniem już skończyła, bo – jak mówi – i tak nie dostawała zbyt wielu poważnych propozycji od mężczyzn, którzy szukali ... «Rzeczpospolita, Okt 15»
Raz kilka sekund, raz kilka minut. Niełatwy skręt w lewo na nowym …
Skręt w lewo na nowym rondzie przy skrzyżowaniu Wołoskiej, Racławickiej i Odyńca raz może zająć kilka sekund, a innym razem - przez czerwone światła ... «TVN Warszawa, Okt 15»
Bartosz Węglarczyk, “Hillary Clinton skręca w lewo
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies ... «Rzeczpospolita, Okt 15»
Legionowo. Nowa organizacja ruchu przy tunelu. Będą zakazy …
Jadąc z centrum Legionowa w kierunku Chotomowa kierowcy pojadą ulicą Krakowską i nie skręcą już w lewo w Piastowską, ale będą musieli pojechać w prawo ... «Gazeta Powiatowa, Sep 15»
W Poznaniu powstała pierwsza śluza rowerowa
Foto: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu / Materiały prasowe Rowerzyści mogą teraz bez problemu skręcić w lewo z ulicy Pułaskiego w al. Wielkopolską. «Onet.pl, Sep 15»
Odszedł z PO przez "dryf w lewo". Nowy poseł u Gowina
Jego decyzja jest wyrazem protestu moralnego przeciwko dryfowi Platformy w lewo - powiedział Gowin, który w przeszłości także był posłem PO. «TVN24, Sep 15»

REFERENZ
« EDUCALINGO. W lewo [online] <https://educalingo.com/de/dic-pl/w-lewo>, Apr 2024 ».
Laden Sie die educalingo App herunter
pl
Wörterbuch Polnisch
Entdecke mehr Wörter auf
Index
a b c d e f g h i j k l ł m n o p q r s ś t u v w x y z ż